As a result of the new restrictions for COVID-19, we can't keep to production times. However, orders placed will be shipped as soon as possible, max in 15 days. . #staysafe UP TO 70% OFF for BLACK FRIDAY

Shipping policy

SHIPMENT PRICES: For shipments to Europe following a higher order of 70€ shipping is FREE while below the price is 5€ in Italy and 10€ everywhere in Europe. Instead, for shipments in America and Asia for orders over 70€ the price for delivery is 5 € while for lower orders the cost of delivery is 15€.

SHIPMENT DATA: All shipments made by WAYART will be accompanied by an official invoice issued by Soloxbò s.r.l. in which will be reported the value of each item in Euro.

SHIPPING TIMES: Orders placed by you will be made in 7 working days maximum and shipped from Monday to Friday from 9:00 am to 5:30 pm. All orders placed during the weekend will be processed from the following Monday. Delivery times vary from 1 to max. 5 working days depending on the destination.

Example: In Italy, in a maximum of 9 days, the customer will receive the product.

DELIVERY OF ORDER: Upon arrival of the goods, Customers are kindly requested to carefully inspect the package before signing a signature as proof of delivery of the shipment. If for any reason the package should appear to have been tampered with or damaged for any reason, customers are requested to sign the receipt with reservation, or refuse delivery. In the event that the delivery has been accepted with an unauthorized signature or there is evidence of tampering with the package, customers are requested to immediately report the incident to the courier and contact WAYART at wayart.shop@gmail.com. All customs charges will be charged to the final customer. All Customers who place an order sign a business relationship with WAYART and therefore undertake to accept delivery of their package. If the goods should not be delivered for reasons dependent on the customer (wrong address, recipient always absent, incorrect telephone number, etc.), or if the customer refuses the delivery, the shipping costs and, if there are also customs charges, will be deducted from the refund due to the customer by WAYART.

SHIPPING TRACEABILITY: When the order is shipped, customers receive an e-mail from the courier in charge of shipping with the tracking number with which they can view the progress of the shipment.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

COSTI DI SPEDIZIONE: Per le spedizioni in Europa a seguito di un ordine superiore di 70 € la spedizione è gratuita mentre sotto il prezzo è di 5 €. Invece, per spedizioni in America e Asia per ordini superiori a 70 € il prezzo per la consegna è di 5 € mentre per ordini inferiori il costo di consegna è di 15€

DATI DI SPEDIZIONE:  Tutte le spedizioni effettuate da WAYART saranno accompagnate da fattura ufficiale emessa dalla Soloxbò s.r.l. in cui verrà riportato il valore dei singoli articoli in Euro.

TEMPI DI SPEDIZIONE: Gli ordini da voi effettuati verranno realizzati massimo in 7 giorni lavorativi e spediti dal lunedì al venerdì con orario 9:00- 17:30. Tutti gli ordini che verranno effettuati durante il fine settimana saranno processati a partire dal lunedì successivo. I tempi di consegna variano da 1 a max. 5 giorni lavorativi in base alla destinazione.

Esempio: In Italia una volta effettuato l'ordine, il cliente lo riceverà massimo in 11 giorni (Max. 7 giorni di produzione + spedizione in 24H)

CONSEGNA DELL'ORDINE: Al momento dell’arrivo della merce, i Clienti sono pregati di ispezionare attentamente il pacco prima di apporre una firma a prova di avvenuta consegna della spedizione. Se per qualsiasi motivo il pacco dovesse apparire manomesso o danneggiato i clienti sono pregati di firmare l'avvenuta ricezione con riserva, oppure rifiutare la consegna. Nell'eventualità in cui la consegna sia stata accettata con una firma non autorizzata o ci siano prove di manomissione del pacco, i Clienti sono pregati di riportare immediatamente l’accaduto al corriere e di contattare WAYART all’indirizzo wayart.shop@gmail.com. Tutti gli oneri doganali saranno a carico del cliente finale. Tutti i Clienti che effettuano un ordine sottoscrivono un rapporto commerciale con WAYART e si impegnano pertanto ad accettare la consegna del proprio pacco. Se la merce non dovesse essere consegnata per cause dipendenti dal cliente (indirizzo errato, destinatario sempre assente, numero di telefono non corretto, ecc.), o se il cliente rifiutasse la consegna, le spese di spedizione e, qualora ce ne fossero anche gli oneri doganali, saranno detratte dal rimborso dovuto al cliente da parte di WAYART.

RINTRACCIABILITA' DELLA SPEDIZIONE: Quando l'ordine viene spedito, i clienti ricevono una e-mail dal corriere incaricato della spedizione con il numero di tracking con il quale i clienti potranno visionare l'andamento della spedizione.